Dostawa wyposażenia do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21

Dostawa wyposażenia do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21

Dostawa wyposażenia do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21

Numer: 0201-ILZ.260.19.2020

Nazwa zamówienia: Dostawa wyposażenia do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21

 

Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Uczniowskiej 21 wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem.

2. Szczegółowy wykaz i opis cech, parametrów oraz rozmieszczenie wyposażenia zawiera Zestawienie wyposażenia i wymagania techniczne – Załącznik nr 1 do SIWZ i Zestawienie rysunków – Załącznik nr 2 do SIWZ. Wskazane Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ stanowią opis przedmiotu zamówienia.

3.Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowe, kompletne, bez defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta wyposażenia, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania.

4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się:

a) dostarczyć wyposażenie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z  rozładunkiem i wniesieniem,

b) dokonać montażu i ustawienia wyposażenia w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach,

c) usunąć i zagospodarować własnym staraniem i na swój koszt odpady powstałe w trakcie realizacji zamówienia (kartony, folie pakowe i inne),

d) wyczyścić wyposażenie w sposób umożliwiający jegoużytkowanie (wytarcie z kurzu, usunięcie opiłek drewna, folii zabezpieczających itp.),

e) przekazać napisaną w języku polskim dokumentację dotyczącą przedmiotu umowy, w szczególności instrukcje użytkowania i konserwacji wyposażenia i kopie kart gwarancyjnych producenta, atesty oraz inne konieczne dokumenty, zapewnić bezpłatnyserwis gwarancyjny,

f) do inwentaryzacji pomieszczeń nr 224 i nr 702 przed wykonaniem przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy i montażu (własnoręcznego zwymiarowania pomieszczeń, w których montowane będą meble kuchenne oraz dostosowania montowanych mebli kuchennych do dokonanych przez Wykonawcę pomiarów).

 

Termin składania ofert: do dnia 17.06.2020 r., do godziny 10:00.

Postępowanie zakończone.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 03.06.2020 Data publikacji: 03.06.2020 14:25 Data ostatniej modyfikacji: 14.09.2020 09:00
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Edyta Tylipska Osoba modyfikująca: Edyta Tylipska
Rejestr zmian