Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    • elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)
    • telefonicznie pod numerem telefonu: 22 330 03 30 wybierz 1, następnie wybierz 8
    • podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Urząd Skarbowy w Trzebnicy przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
    • wtorek-piątek w godzinach 8:00 - 15:00

    Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu

    Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl

    Kontakt telefoniczny z urzędem

    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach pod numerem telefonu: 22 330 03 30.

    Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
    Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:
    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).
    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu. Skargi i wnioski (plik pdf)