-
Infolinia KAS zapewnia szybką i profesjonalną obsługę klientów KAS w różnych kanałach zdalnych: (+48) 22 330 03 30 – dla połączeń z telefonów komórkowych i 801 055 055 – dla połączeń z telefonów stacjonarnych.
-
Dzwoniący na infolinię uzyskają ogólne informacje podatkowo-celne, a po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN, również informacje indywidualne.
Infolinia KAS – bezpośredni kontakt z ekspertami
Infolinia KAS to nowoczesny system teleinformatyczny, który zapewnia szybką i profesjonalną obsługę klientów KAS w różnych kanałach zdalnych.
Numery telefonów infolinii:
- 22 330 03 30 (z telefonów komórkowych)
- 801 055 055 (z telefonów stacjonarnych)
- +48 22 330 03 30 (z zagranicy)
TelePIN – bezpieczeństwo i komfort
Sześciocyfrowy kod telePIN służy do weryfikacji Twojej tożsamości podczas kontaktu z infolinią Krajowej Administracji Skarbowej (KAS). Kod telePIN nie może zawierać identycznych cyfr np. 111111 ani następujących po sobie cyfr np. 123456.
Do czego potrzebny jest kod telePIN?
Potwierdzając tożsamość kodem telePIN oraz Twoim identyfikatorem podatkowym (PESEL lub NIP) możesz uzyskać indywidualną informację podatkową, np. o rozliczeniach nadpłat i zwrotów z zeznań albo deklaracji podatkowych.
Jak ustawić, zmienić, odblokować lub usunąć telePIN
W e-Urzędzie Skarbowym, możesz samodzielnie nadać, zmienić odblokować lub usunąć telePIN:
- Zaloguj się do e-Urzędu Skarbowego na swoje konto osobiste poprzez stronę
- Z menu po lewej stronie wybierz Ustawienia a następnie wybierz kafel Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej. To tutaj:
- Nadasz kod telePIN wybierając przycisk Ustaw telePIN,
- Zmienisz kod wybierając przycisk Zmień telePIN,
- Odblokujesz kod telePIN poprzez wybór przycisku odblokuj telePIN.
Jeśli podczas kontaktu z Krajowej Administracji Skarbowej trzykrotnie podasz błędny kod telePIN, nastąpi jego zablokowanie. Funkcja odblokowania kodu telePIN jest dostępna po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego i tylko Ty możesz go odblokować
- Usuniesz telePIN poprzez wybór przycisku Usuń telePIN.
Pamiętaj jednak, że po usunięciu kodu telePIN nie uzyskasz informacji indywidualnej podczas kontaktu telefonicznego. W każdym momencie możesz ponownie ustawić kod telePIN.
Ważne! Jeśli nie ustawisz telePIN nadal uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną przez telefon.
Jeśli dzwoniący chce porozmawiać w indywidualnej sprawie:
Jeśli dzwoniący chce porozmawiać w sprawie mocodawcy (PPO) lub organizacji (UKO):