Nowe zasady obsługi podatnika
W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.
Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:
· elektronicznie - dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)
· telefonicznie - pod numerem telefonu: 22 330 03 30 - wybierz 1, następnie wybierz 8
· podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt
Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.
Urząd Skarbowy w Oleśnicy przyjmuje umówionych klientów w:
· poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
· wtorek-piątek w godzinach 8:00 - 15:00
Jak przygotować się do załatwienia sprawy
Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się ze informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).
Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu
Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl
Kontakt telefoniczny z urzędem
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00.
Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:
- bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
- od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).
Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami Działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2096) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:
• pisemnie na adres: Urząd Skarbowy w Oleśnicy,
ul. Lwowska 34-38, 56-400 Oleśnica
• za pośrednictwem ePUAP
• za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: us.olesnica@mf.gov.pl
• faksem na numer: 71 314 97 73
• osobiście w siedzibie Urzędu Skarbowego w Oleśnicy
Przyjęcia interesantów odbywają się:
Poniedziałek - od 7:30 do 18:00
Wtorek - od 7:30 do 15:30
Środa - od 7:30 do 15:30
Czwartek - 7:30 do 15:30
Piątek - 7:30 do 15:30
W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Urzędu Skarbowego w Oleśnicy lub Zastępca Naczelnika przyjmuje osoby zainteresowane
w poniedziałki w godzinach od 14:00 do 16:00,
w środy w godzinach od 12:00 do 14:00.
Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty.
Kontakt:
tel. 22 330 03 30
fax 71 314 97 73
e-mail: us.olesnica@mf.gov.pl