- W ramach programu „Klient w centrum uwagi KAS" prowadzimy internetowe badanie ankietowe wśród naszych klientów.
- Z otrzymanych ankiet wynika, że ogólny poziom satysfakcji klientów dolnośląskich urzędów skarbowych w I kwartale 2022 roku wyniósł aż 87%!
- Cieszymy się, że to już kolejny kwartał, w którym klienci dolnośląskiej Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) docenili profesjonalną obsługę w urzędach skarbowych.
Każda osoba, która umówiła wizytę poprzez usługę „Umów wizytę w US" i podała adres e-mail, otrzyma po wizycie wiadomość od naczelnika urzędu skarbowego z linkiem do strony z anonimową ankietą. Ankieta jest w pełni bezpieczna. Pytania ankietowe dotyczą nie tylko ogólnego zadowolenia z wizyty, ale i emocji czy wysiłku, który klient włożył w załatwienie swojej sprawy. Ankietowani proszeni są również o ocenę czy pracownik urzędu był kompetentny, uprzejmy, pomocny, sprawny, komunikatywny i przyjazny.
Analizując ankiety opieramy się na pięciu głównych wskaźnikach:
1. satysfakcji,
2. polecenia (rekomendacji),
3. braku wysiłku,
4. pozytywnych emocji,
5. skuteczności pierwszego kontaktu.
Dolnośląska Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) analizując ankiety z okresu I kwartału (styczeń, luty, marzec) 2022 roku potwierdza, że satysfakcja, rekomendacja, brak wysiłku, pozytywne emocje oraz skuteczność pierwszego kontaktu - utrzymują się na bardzo wysokim poziomie!
- Poziom satysfakcji - 87%
- Poziom rekomendacji - 88%
- Poziom braku wysiłku - 79%
- Poziom pozytywnych emocji - 91%
- Skuteczność pierwszego kontaktu - 78%
Ogólny poziom satysfakcji to aż 87% zadowolonych klientów!
Cieszy nas wysoki poziom pozytywnych emocji naszych klientów - aż 91%.
Poniżej opinie naszych zadowolonych klientów:
„Uprzejma i pomocna obsługa. Bardzo duży kontrast w stosunku do poprzednich wizyt!"
„Przy tak miłej obsłudze mógłbym załatwiać sprawy w US codziennie."
„Bardzo pomocne i cierpliwe Panie. Chciałbym w ten sposób być obsłużony wszędzie, a nie tylko w urzędach."
„Jestem bardzo miło zaskoczona, potrzebowałam pilnie zaświadczenia o niezaleganiu i Pani, która mnie obsługiwała załatwiła to od ręki, w mniej niż 10 minut."
Dziękujemy klientom dolnośląskich urzędów skarbowych za czas poświęcony na wypełnienie ankiety.