Nowe zasady obsługi podatnika
W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.
Na wizytę w Urzędzie Skarbowym w Bolesławcu możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:
· elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)
· telefonicznie - pod numerem telefonu : 22 330 03 30 - wybierz 1, następnie wybierz 8
· podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt
Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.
Urząd Skarbowy w Bolesławcu przyjmuje umówionych Klientów w:
· poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
· wtorek-piątek w godzinach 8:00 - 15:00
Jak przygotować się do załatwienia sprawy
Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się z informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).
Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu
Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pli serwisie www.biznes.gov.pl
Kontakt telefoniczny z urzędem
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00.
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw w Urzędzie Skarbowym w Bolesławcu
Każdy Podatnik otrzymując pismo bądź wobec, którego prowadzona jest sprawa w Urzędzie Skarbowym w Bolesławcu kontaktuje się bezpośrednio z osobą prowadzącą sprawę. W przypadku nieobecności pracownika prowadzącego sprawę, należy kontaktować się z osobą zastępującą lub z bezpośrednim przełożonym pracownika prowadzącego sprawę.
W innych sprawach:
Ø Udzielanie informacji, wydawanie druków przyjmowanie dokumentów, składanie wniosków i odbiór zaświadczeń, potwierdzanie profili zaufanych odbywa się przy stanowiskach informacyjno-recepcyjnych znajdujących się na Sali Obsługi Klienta (parter)- przed wcześniej zaplanowaną umówioną wizytą ( link wyżej), lub telefonicznie: 22 330 03 30
Opłatę skarbową za wydanie zaświadczeń oraz pełnomocnictw należy wnieść przed złożeniem wniosku na konto Urzędu Miasta Bolesławiec
Nr rachunku bankowego 98 10202137 0000 9002 0046 4230
Ø Informacje w zakresie podatków od spadków i darowizn i podatku od czynności cywilnoprawnych udzielane są przy stanowisku Sali Obsługi Klienta (parter)- przed wcześniej zaplanowaną umówioną wizytą ( link wyżej) lub telefonicznie:75 646 52 14;
Ø Przyjmowanie dokumentów i informacja w zakresie rejestracji podatkowej udzielane są przy stanowisku Sali Obsługi Klienta (parter)- przed wcześniej zaplanowaną umówioną wizytą ( link wyżej) lub telefonicznie: 22 330 03 30
Ø Korespondencja, na której złożenie interesanci nie potrzebują potwierdzenia może być też wrzucana do specjalnej skrzynki na korespondencję usytuowanej przed wejściem na Salę Obsługi Klienta;
Ø Dokumenty wpływające za pośrednictwem poczty przyjmowane są przez sekretariat urzędu (I piętro - pok.102);
Ø Dokumenty kierowane do Naczelnika Urzędu Skarbowego w Bolesławcu ( jako organu) można składać również za pomocą dokumentu elektronicznego:
- usługi online eUrząd,
- lub profilu zaufanego ePUAP - za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu podatkowego, dostępną na platformie ePUAP: http://epuap.gov.pl
Adres:
skrytka domyślna : /a923mg4wse/skrytka
skrytka ESP: /a923mg4wse/SkrytkaESP;
Ø Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu oraz do sekretariatu w celu dekretacji przez Naczelnika Urzędu Skarbowego
w Bolesławcu;
Ø W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Urzędu Skarbowego w Bolesławcu
lub zastępujący go Zastępca Naczelnika przyjmuje osoby zainteresowane :
w środy w godzinach 14:00 do 15:00.
Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.
kontakt:
tel. 22 330 03 30
fax 75 646 52 01
e-mail: us.boleslawiec@mf.gov.pl