Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Jak załatwić sprawę w urzędzie

    Nowe zasady obsługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    · elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)

    · telefonicznie pod numerem telefonu: 22 330 03 30 wybierz 1, następnie wybierz 8

    · podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Urząd Skarbowy w Świdnicy przyjmuje umówionych klientów w:

    ·         poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00

    ·         wtorek-piątek w godzinach 8:00 - 15:00

    Jak przygotować się do załatwienia sprawy

    Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się ze informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).

    Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu

    Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl

    Kontakt telefoniczny z urzędem

    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00 z Urzędem Skarbowym można kontaktować się w wybranych sprawach pod numerem telefonu: 22 330 03 30.

    Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
    Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:

    • bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
    • od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).

    Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.
    W sprawie skarg i wniosków Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świdnicy lub zastępujący go Zastępca przyjmuje osoby zainteresowane
    we wtorki w godzinach od 13:00 do 15:00.
    Prosimy o wcześniejsze potwierdzenie wizyty.

    W poniedziałki, w godzinach od 15:30 do 18:00, skargi i wnioski są przyjmowane przez wyznaczonego przez Naczelnika Urzędu, pracownika na Sali Obsługi Bezpośredniej (pok. 118 na parterze).

    Osoby zainteresowane przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia prosimy o wcześniejsze ustalenie dogodnego dla Państwa terminu.

    Kontakt:                                         
    tel. 22 330 03 30
    fax: 74 856 14 90  
    e-mail: us.swidnica@mf.gov.pl

    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 26.10.2020 Data publikacji: 17.06.2015 09:00 Data ostatniej modyfikacji: 03.10.2024 12:53
    Autor: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Świdnicy Osoba publikująca: Agnieszka Rzeźnicka-Gniadek Osoba modyfikująca: Sebastian Polański
    Rejestr zmian