Nowe zasady obsługi podatnika
W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.
Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:
· elektronicznie - dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym (link)
· telefonicznie - pod numerem telefonu : 22 330 03 30 - wybierz 1, następnie wybierz 8
· podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt
Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.
Urząd Skarbowy w Kłodzku przyjmuje umówionych klientów w:
· poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
· wtorek-piątek w godzinach 8:00 - 15:00
Jak przygotować się do załatwienia sprawy
Aby przygotować się do załatwienia sprawy możesz zapoznać się ze informacjami zawartymi w opracowanych kartach usług (link).
Sprawy można załatwić online bez wychodzenia z domu
Sprawy podatkowe możesz załatwić na Portalu Podatkowym pod adresem www.podatki.gov.pl i serwisie www.biznes.gov.pl
Kontakt telefoniczny z urzędem
Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00.
Udzielanie informacji oraz wydawanie druków odbywa się na sali obsługi podatnika (parter - sala operacyjna).
Dokumenty wpływające do urzędu są przyjmowane:
- bezpośrednio od osób składających osobiście dokumenty w urzędzie - przez pracowników sali obsługi podatników (parter - sala operacyjna),
- od pracownika poczty lub innych podmiotów świadczących usługi poczty kurierskiej, gdy dokumenty zostały nadane za ich pośrednictwem (kancelaria urzędu).
Przyjęte dokumenty zostają kierowane do właściwych komórek organizacyjnych urzędu.