Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek

Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek

Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu i podległych jednostek

Nr postępowania: 0201-ILZ.260.37.2020 

Ogłoszenie o zamówieniu: 2020/S 250-626114

Data publikacji ogłoszenia: 23.12.2020 r.

Informujemy, iż w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tzw. zamówienia unijne) są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej e-Zamawiający, pod linkiem:

https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/pn/ias-wroclaw/demand/notice/public/21276/details

Rejestracja na platformie zakupowej Platforma zakupowa, z wykorzystaniem której prowadzone będą zamówienia unijne w IAS we Wrocławiu, jest elektronicznym narzędziem służącym do komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

Zachęcamy wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w zamówieniach unijnych do bezpłatnej rejestracji na platformie zakupowej.

Wykonawcy zainteresowani udziałem w postępowaniu przetargowym, mają możliwość pobrania instrukcji korzystania z platformy zakupowej (plik pn. Instrukcja dla Wykonawcy.pdf), znajdującej się w zakładce: "Regulacje i procedury procesu zakupowego" na platformie, pod adresem https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/. Wykonawca zainteresowany złożeniem oferty w postępowaniu unijnym musi posiadać aktywne konto na Portalu oneplace.marketplanet.pl. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl/. Uwaga! Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, w szczególności: z założeniem konta, zalogowaniem się na konto, złożeniem ofert, komunikacją z Zamawiającym za pośrednictwem konta, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Marketplanet e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

 
 
 
 
 
bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 23.12.2020 Data publikacji: 23.12.2020 11:02 Data ostatniej modyfikacji: 18.12.2024 12:27
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Monika Kamińska Osoba modyfikująca: Monika Kamińska
Rejestr zmian