ZAPROSZENIE
do złożenia propozycji cenowej
Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. 2024 r. poz. 1320), zwanej dalej „Ustawą Pzp", ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp.
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.
- Nazwa i opis zadania
Zadanie 1
Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Dolnośląskiego Urzędu Celno - Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Kościuszki 127 (magazynu-przyziemie) do siedziby Dolnośląskiego Urzędu Celno – Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10 (II piętro z windą).
Wykaz mebli i sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia tabela nr 1 (tolerancja ilościowa +/-10%)
Zadanie 2
Załadunek, przewóz i rozładunek mebli z siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Klimasa 34 (magazyn - przyziemie) do siedziby Dolnośląskiego Urzędu Celno - Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10 (parter, II, III, IV, V piętro z windą).
Wykaz mebli i sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia tabela nr 2 (tolerancja ilościowa +/-10%
Zadanie 3
Przeniesienie mebli oraz drobnego wyposażenia w obrębie siedziby Dolnośląskiego Urzędu Celno - Skarbowego we Wrocławiu przy ul. Stacyjnej 10 (od piwnicy do IV piętra z windą).
Wykaz mebli i sprzętu zawiera załącznik nr 1 do Zaproszenia tabela nr 3 (tolerancja ilościowa +/-10%)
Wykonawca do realizacji usługi musi zapewnić odpowiedni sprzęt bądź urządzenia ułatwiające sprawne wykonanie przeprowadzki.
2. Miejsce realizacji usługi
Dolnośląskiego Urzędu Celno – Skarbowego ul. Stacyjna 10 Wrocław
3. Termin realizacji zamówienia:
Całość usługi planowana do realizacji w dniach od 12.01.2025r. do maksymalnie kolejnych 2-ch dni roboczych.
Usługa może być realizowana w dni robocze w godz. od 8.00 do 15.00.
Dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą.
4. Kryteria oceny ofert.
Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami za wszystkie zadania. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości zadania – 100%.
5. Propozycja ofertowa ma zawierać
Wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy.
6. Termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia 07.02.2025 r. do godziny 14:00 na adres poczty elektronicznej: grazyna.przykucka@mf.gov.pl.
7. Osobą uprawnioną do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest:
Grażyna Przykucka, nr tel: 71 365 27 46.
Po dokonaniu wyboru zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi.
8. Zasady płatności:
Termin płatności po wykonaniu usługi do 14 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia bądź ograniczenia wykonania usługi.
Lista załączników
-załącznik nr 1 do Zaproszenia – wykaz mebli i sprzętu będących przedmiotem zamówienia;
-załącznik nr 2 do Zaproszenia – formularz ofertowy;