Z A P R O S Z E N I E
do złożenia propozycji cenowej
Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp", ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp.
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą o przedłożenie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.
1. Nazwa zadania: „Remont korytarzy i klatek schodowych na I, II i III piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaniu ul. Stara 1".
2. Termin realizacji zamówienia: trzy miesiące od daty zawarcia umowy.
3. Szczegółowe warunki zamówienia określa:
Załącznik nr 2 - Przedmiar.
Załącznik nr 4 – Projekt Umowy
4. Kryterium wyboru: najniższa cena brutto za wykonanie przedmiot zamówienia – 100%.
5. Sposób składania ofert: - ofertę, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę – w formie skanu - należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Krystyna.Siuda@mf.gov.pl
- ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego Zaproszenia,
- ofertę należy złożyć w języku polskim w postaci wydruku komputerowego, maszynopisu lub czytelnego pisma odręcznego,
- oferta, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy.
5. Propozycja ofertowa ma zawierać następujące dokumenty:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1;
- podpisana Klauzula Informacyjna – załącznik nr 3;
- podpisany wzór umowy – załącznik Nr 4
6. Termin złożenia ofert: 17 marzec 2025r. do godziny: 10:00.
7. Osobą uprawnioną do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest: Krystyna Siuda, tel. 75-64-73-571 ; 510 052 135.
8. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Wykonawca na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.
9. Wszystkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę.
10. Załączniki :
- Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy.
- Załącznik Nr 2 Przedmiar.
- Załącznik Nr 3 Klauzula informacyjna.
- Załącznik Nr 4 Projekt Umowy.