Remont korytarzy i klatek schodowych na I,II,III piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaniu ul. Stara 1.

Remont korytarzy i klatek schodowych na I,II,III piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaniu ul. Stara 1.

Remont korytarzy i klatek schodowych na I,II,III piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaniu ul. Stara 1.

Z A P R O S Z E N I E

do złożenia propozycji cenowej

 

Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320 ze zm.) zwanej dalej „ustawą Pzp", ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1ustawy Pzp.     

                             

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą o przedłożenie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

 

1. Nazwa zadania: „Remont korytarzy i klatek schodowych na I, II i III piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Lubaniu ul. Stara 1".

2. Termin realizacji zamówienia: trzy miesiące od daty zawarcia umowy.

3. Szczegółowe warunki zamówienia określa:

    Załącznik nr 2 - Przedmiar.

    Załącznik nr 4 – Projekt Umowy

4.  Kryterium wyboru: najniższa cena brutto za wykonanie przedmiot zamówienia –      100%.

5. Sposób składania ofert: - ofertę, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę – w formie skanu - należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: Krystyna.Siuda@mf.gov.pl

- ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszego Zaproszenia,

- ofertę należy złożyć w języku polskim w postaci wydruku komputerowego, maszynopisu lub czytelnego pisma odręcznego,

- oferta, oświadczenia oraz dokumenty wystawione przez Wykonawcę muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania 

Wykonawcy.

5. Propozycja ofertowa ma zawierać następujące dokumenty:

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik nr 1;

- podpisana Klauzula Informacyjna – załącznik nr 3;

- podpisany wzór umowy – załącznik Nr 4

6. Termin złożenia ofert: 17 marzec 2025r. do godziny: 10:00.

7. Osobą uprawnioną do kontaktów ze Zleceniobiorcami jest: Krystyna Siuda, tel. 75-64-73-571 ; 510 052 135.

8. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót. Wizję dokonuje Wykonawca na koszt własny, po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym.

9. Wszystkie konsekwencje wynikające z niedopełnienia czynności, o której mowa powyżej obciążają Wykonawcę.

 

10. Załączniki :

- Załącznik Nr 1 Formularz ofertowy.

- Załącznik Nr 2 Przedmiar.

- Załącznik Nr 3 Klauzula informacyjna.

- Załącznik Nr 4 Projekt Umowy.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 21.02.2025 Data publikacji: 21.02.2025 12:00 Data ostatniej modyfikacji: 21.02.2025 12:00
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Krystyna Siuda Osoba modyfikująca: Krystyna Siuda
Rejestr zmian