Załadunek, przewiezienie i rozładunek akt archiwalnych.

Załadunek, przewiezienie i rozładunek akt archiwalnych.

Załadunek, przewiezienie i rozładunek akt archiwalnych.


ZAPROSZENIE do złożenia propozycji cenowej
Do niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) ponieważ wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwoty 130 000,00 zł netto.
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych Wykonawców o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.
Opis zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Załadunek, przewiezienie i rozładunek akt archiwalnych."
2. Sposób realizacji: przewiezienie akt archiwalnych systemem „z półki na półkę",
co oznacza ściąganie teczek z półek do pojemników, opis pojemnika (informacje niezbędne podane przez archiwistę nadzorującego przewóz), zaplombowanie pojemnika, przenoszenie i pakowanie pojemników z III piętra do samochodu, przewóz, wypakowanie pojemników i ułożenie akt na półkach zgodnie z zaleceniem archiwisty. Usługa może być realizowana w dni robocze w godzinach pracy urzędu tj. od 7:30 do 15:30.
3. Ilość dokumentów 35 mb.
4. Termin realizacji zamówienia: do 19.02.2021 r. (dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą).
5. Miejsce realizacji usługi: z Urzędu Skarbowego w Złotoryi  59-500 Złotoryja ul. Rynek 42 do  Urzędu Skarbowego w Złotoryi  59-500 Złotoryja- magazyn  archiwalny  ul. Lotników Polskich 3B.
6. Kryteria oceny ofert – Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości usługi- 100 %.
7. Propozycja ofertowa ma zawierać wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 1 do Zaproszenia - formularz ofertowy.
8. Termin złożenia propozycji cenowej: propozycję cenową należy przesłać w terminie do dnia 10.02.2021 r., do godz. 14:00 na adres poczty elektronicznej: grazyna.przykucka@mf.gov.pl.
9. Osobą uprawnioną do kontaktów ze zleceniobiorcami jest:  Grażyna Przykucka,
nr tel. 76 723 41 57, 71 365 27 46,
10. Po dokonaniu wyboru wykonawcy zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi.

- Zaproszenie
- Załącznik nr 1 do Zaproszenia - formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 do Zaproszenia – klauzula informacyjna

 

- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 26.01.2021 Data publikacji: 26.01.2021 14:37 Data ostatniej modyfikacji: 17.02.2021 14:30
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Justyna Staszczak Osoba modyfikująca: Magda Szandała
Rejestr zmian