Wyniesienie z budynku, załadunek, przewiezienie, rozładunek i wniesienie mebli biurowych

Wyniesienie z budynku, załadunek, przewiezienie, rozładunek i wniesienie mebli biurowych

Wyniesienie z budynku, załadunek, przewiezienie, rozładunek i wniesienie mebli biurowych

ZAPROSZENIE

            do złożenia propozycji cenowej do zamówienia o wartości nie przekraczającej równowartości 30.000 EURO zgodnie z art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1843)

Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu zwraca się z prośbą do potencjalnych wykonawców o przedstawienie propozycji cenowej zgodnie z niniejszym zaproszeniem.

Opis zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wyniesienie z budynku, załadunek, przewiezienie, rozładunek i wniesienie do pomieszczeń mebli (Kościuszki 127 – Cichociemnych 11)."
  2. Sposób realizacji: wyniesienie z pomieszczeń (winda) na II i III piętrze w obiekcie Delegatury DUCS we Wrocławiu ul. Kościuszki 127 , załadunek na samochód
    o ładowności powyżej 3,5t z windą, przewiezienie oraz wyładowanie i wniesienie do pomieszczeń na parterze  i   piwnicy w budynku Delegatury DUCS we Wrocławiu ul. Cichociemnych 11.  Usługa ma być zrealizowana w  w godzinach  od 8 do 15.
  3. Ilość: liczba składników do przewiezienia wskazana w załączniku nr 2
  4. Termin realizacji zamówienia:do 20.11.2020r. (dokładny termin realizacji usługi zostanie ustalony z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą).
  5. Miejsce realizacji: Delegatura DUCS Wrocław ul. Kościuszki 127 -  Delegatura DUCS Wrocław ul. Cichociemnych 11.
  6. Kryteria oceny ofert – Cena brutto wraz ze wszystkimi kosztami.                  Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto za wykonanie całości usługi- 100 %. 
  7. Propozycja ofertowa ma zawierać wypełniony we wskazanych rubrykach i podpisany przez Wykonawcę albo osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy załącznik nr 1 do Zaproszenia - formularz ofertowy.
  8. Termin złożenia propozycji cenowej: propozycję cenową należy przesłać w terminie 11.2020r., do godz. 12:00 na adres poczty elektronicznej:        boguslawa.zak@mf.gov.pl 
  9. Osobą uprawnioną do kontaktów ze  zleceniobiorcami jest:         Bogusława Żak  -  nr tel. 71 365 27 21,
  10. Po dokonaniu wyboru wykonawcy zostanie wystawione pisemne zlecenie na wykonanie usługi. Termin płatności po wykonaniu usługi do 14 dni od otrzymania faktury. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji zapłaty wynagrodzenia wynikającego
    z faktury z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (split payment).

 

Zaproszenie

Załącznik nr 1 do Zaproszenia - formularz ofertowy

Załącznik nr 2 do Zaproszenia – wykaz sprzętu do przewiezienia

Załącznik nr 3 do Zaproszenia – klauzula informacyjna

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 30.10.2020 Data publikacji: 30.10.2020 14:04 Data ostatniej modyfikacji: 12.11.2020 16:11
Autor: Dyrektor Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu Osoba publikująca: Patrycja Urbaniak Osoba modyfikująca: Magda Szandała
Rejestr zmian